Kolbjørn er klar for 17. mai etter akselbrudd 15.mai

Vi fikk brudd på drivakselen i går da vi bakket ut fra Tyholmen 17:15. Redningsskøyta ble tilkalt og var raskt på plass og deres dyktige og hyggelige besetning bukserte oss sikkert og effektivt til Kolbjørnsvik. To tålmodige passasjerer tok hendelsen med fatning. 15 min senere var vår faste reparatør på plass. Akslingen er reparert og vi er klare for 17. mai i morgen.